12 Nisan 2014 Cumartesi

Ürün incelemesi: Alterra Kuru ve Hassas Ciltler için Aloe Veralı Makyaj Temizleme Mendilleri


Merhabalar,


Bu hafta bir ürün incelemesi yapmak istedim. Bir hazır makyaj temizleme mendili. Alterra Kuru ve Hassas Ciltler için Aloe Veralı Makyaj Temizleme Mendilleri. Orjinal adıyla Alterra Fuchte Reinigungstücher Aloe Vera - trockene und empfindliche haut.


Kozmetiğin atası; renkli kozmetiğin eğlencesinden önce kişisel temizlik ve bakım kısmı olmasına rağmen, "makyaj temizleme" sanıyorum ki herkes için, işin en sevimsiz yanı.



Ancak bir taraftan da "en atlanmaması" gereken kısmı. Çünkü rutin olarak arındırılmayan ciltte makyaj ve kir, gece boyu derinlere işler. Bu da zamanla gözeneklerin tıkanmasına, siyah nokta ve sivilce oluşumuna, cilt renginin düzensizliğine, cildin elastikiyetinin ve nem/yağ dengesinin bozulmasına yol açabilir.


Bütün bu sorunlar da, sonraki zamanlarda yapacağımız her türlü bakıma, makyaja rağmen sağlıksız ve kötü bir görüntüye yol açacaktır.


Asla istemediğimiz bir son.


Bunun için makyaj temizleyicileri arasında en pratik, ucuz ve mucizevi olan bu mendilleri ben çok sevdim. Eve geç ve yorgun dönüşlerin, en dar zamanların "şimdi bir de makyaj mı temizleyeceğim" mızmızlanmalarının kurtarıcısı.


Ürün Vegan Derneğinin Vegan logosuna sahip. (Vegan Logo ile ilgili detaylı bilgi için ŞURAYA TIK! ) Yani hem vegan hem vejetaryenler için %100 güvenli. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve hayvan sömürüsünden elde edilmiş hiçbir hammadde içermiyor.



Güvenebilirsiniz:
  • Sentetik parfüm ve boya içermez. 
  • Ürün içerikleri, ağırlıklı olarak bitkisel kaynaklı hammaddelerdir. 
  • Silikon, parafin, petrol ürünleri ve emülgatör içermez. 
  • Cilt uyumluluğu dermatolojik olarak onaylanmıştır. 
  • Göz doktorları tarafından test edilmiştir. 
  • Vegandır.

Alterra aloe veralı ıslak mendillerini hem yüz hem de göz makyajımı temizlerken kullanıyorum. Suya dayanıklı makyajı da gayet kolaylıkla çıkarıyor. Suya dayanıklı rimelde dahi başarılı. Genel olarak memnunum. Yalnız cilt makyajımı çok sert hareketlerle çıkarmaya kalkıştığımda biraz kızarıklığa yol açtığım yol oluyor. Ancak bu üründen mi, uygulama hatasından mı yoksa benim hali hazırda hassas ve kuru olan cildimden mi kaynaklanıyor emin olamıyorum. Zaten o kızarıklık da birkaç dakika içinde yokoluyor. Bunun dışında herhangi bir geçici ya da kalıcı yan etki/alerjiyle karşılaşmadım.


Taze ve ferah bir kokusu var. Bu da içerdiği limonene (turunçgil kokusu), geraniol (gül kokusu) ve linalool (zambak kokusu) doğal yağ esanslarından geliyor.




Ürün ayrıca BDIH sertifikalı. Bu logo, üzerinde bulunduğu ürünün “gerçekten doğal kozmetik ürünü” olduğunu simgeliyor. Ürün, alkol ve sentetik koruyucu maddeler içermiyor. Ürün içeriğindeki aloe vera yaprağı özü (jeli) ve parfümün sağlandığı doğal yağların (limonene, linalool, geraniol), sertifikalı organik tarım ürünlerinden elde edildiği yazıyor. Bu organik aloe vera sayesinde cilt, berrak ve taze bir görünüme kavuşuyor.


Ayrıca ambalajın üzerinde, ürünün atık kağıt üretimi ve ormanları koruma hareketine destek veren geri dönüşümlü ambalaja sahip olduğunu gösteren logolar var. Yani içeriğiyle hayvan dostu olduğuyla kadar, ambalajıyla da doğa dostu...


Alterra'nın bu aloe veralı ıslak mendillerini 25 adetlik paket halinde Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. Açıldıktan sonra 3 ay içerisinde kullanılması öneriliyor. Aksi taktirde kuruyacaktır. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 4 lira civarında idi.


Bu vegan ürün ve Alterra markasının diğer vegan ürünleriyle ilgili deneyim ve yorumlarınızı bekliyorum.


Sevgiler,
Vegan Kozmetik

7 yorum:

invisiblegirlist dedi ki...

Alterra markasını hala deneyemedim :) ama ürünlerini çok merak ediyorum :) biraz da Rossmann mağazalarının bana uzak olması sanırım alamamda etken :) yakında bana çok yakın bir yere açılıyormuş denemek istiyorum :)

Adsız dedi ki...

incelemeleri sevdim! hem detaylı, hem de kısa ve anlaşılır! devam devam =))

Vegan kozmetik dedi ki...

Mutlaka deneyin :) Doğal kozmetik mottosuyla hem cilde hem dogaya hem hayvanlara dost bir marka

Vegan kozmetik dedi ki...

Teşekkürler! :) Motive oldum gerçekten :)

Adsız dedi ki...

Sizin tavsiyenizle Rossmann'a giderek Alterra ürünlerini inceledim. Aynı şekilde Sunflower logolu ve BDIH sertifikalı yüz temizleme köpüğünü gayet uygun bir fiyata satın aldım ve oldukça memnun kaldım. Makyaj yapıyor olsaydım bu mendilleri de alırdım. Araştırıp bir türlü emin olamadığım bir şey var. Türkiye'de vegan makyaj malzemesi bulunuyor mu? Özellikle oje satın almak istiyorum. Essence marka ojeler hakkında bir bilginiz var mı acaba? Emeğiniz için çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

veganların kullan at ürünlerine karşı daha tepkili olması gerektiğini düşünüyorum. ne olursa olsun doğada öyle kolay dönüşmüyor bu tarz ürünler.

Unknown dedi ki...

Merhabalar bende sampuanini kullanıyorum 6.5-7 TL arası bir fiyat. Vegan. İçeriğini çok iyi anlayamasam da logoya güveniyorum. Alman markası olması da bunda etken. Şampuan çok kopurmuyor ama ben seviyorum. Kokusu güzel. Tek sıkıntısı duş jellerinde. Kokulari garip. Ama alterrayi seviyorum. Bir de bir sorum var. Online satışı yapılmıyor mu alterranin?