4 Mayıs 2014 Pazar

Mayıs Kampanyaları


Merhabalar,


Herkese iyi pazarlar. Anneler Günü'nden önceki son pazarınız olduğunun farkında mısınız? Anneler Günü'nün de tüm özel günler gibi kapitalist sistemin bir tuzağı olduğu tartışmalarını bir yana bırakıp, özel günlerden hayvan haklarını da destekleyen bir çıkarımla fayda sağlamaya çalışıyorum her zaman. Özel günlerde indirimler, kampanyalar havada uçuşuyor. Alanımız o kadar dar ki, vegan-vejetaryen ürünlerin pahalılığından yakınılan bir ortamda, böyle kampanyalara ve duyurulmasına ihtiyaç var. İster kendi ihtiyaçlarınız ister hediye etmek için, faydalanabileceğiniz Mayıs indirim ve kampanyalarını inceledim. Hangi vegan kozmetik ürün? Nerede? Ne kadar indirimde? Göz atalım mı? 


En sevdiğim kozmetik market Rossmann ile başlamak istiyorum. 2-25 Mayıs arasında geçerli olacak insert'lerini incelediğimde; Ecotools makyaj fırçalarında %15 indirim olduğunu gördüm. Ecotools fırçaları vegan fırçalardır. Detaylı inceleme postu da ŞURADA mevcut.



Yine Rival de Loop bb krem ve gözaltı bb rol-on'lar ve yanı sıra Rival de Loop peel-off yüz bakım maskesi ve güzellik enerjisi kreminde indirim var. BB kremi'ni daha önce deneyip inceleme yazısı yazmıştım. BURADAN göz atabilirsiniz. Bu papatyalı maskeyi de denemiştim, fakat yazısını yazmayı atlamışım. Ama arkasında vegan logosu olduğunu hatırlıyorum. Hatta elimde şu anda farklı bir Rival de Loop maske var, o da vegan logolu. Zannediyorum ki Rival de Loop'un tüm tek kullanımlık maskeleri bu logoya sahip. Yine de kontrol ederek almakta fayda var. Güneş enerjisi kremini denemedim ve vegan logoya sahip mi bilmiyorum açıkçası. Onun için de logoyu kontrol etmenizi tavsiye edeceğim.



Bunun yanı sıra henüz marka incelemesini yaptığım Alterra markasının şampuan, saç kremi ve saç maskesinde indirimler var. Yazısına ŞURADAN ulaşabileceğiniz marka reviews'de de bahsettiğim üzere, tüm ürünleri vegan logolu değil, kontrol ederek almakta fayda var.


Geçelim Watsons'a. Watsons Mayıs insert'ünde ilk dikkatimi çeken indirim Superdrug ürünlerinde oldu. Superdrug krem, losyon, yüz maskesi, makyaj temizleme mendilleri, saç şekillendirici köpük ve spreyleri, bay-bayan deodorantları, duş jelleri, traş köpüğü ve traş jelleri, hepsi indirimde. Superdrug ürünleri Peta Buav logolu. Bu logonun son zamanlarda güvenilirliğini yitirdiği tartışmaları var. Ancak ürünlerin üzerinde Buav logosunun yanı sıra ürünün hayvanlar üzerinde test edilmediği ve içeriğin vegan ve/veya vejetaryenler için uygun olduğu şeklindeki ek uyarı yazıları dikkatinizi çekecektir. Buav logosu güvenilir olmasa dahi marka ve ürünler, açıkça bu uyarı yazılarını koymakla güven kazanıyor diye düşünüyorum.



Ayrıca Türkiye'ye yeni gelen Real Techniques fırçalarda da %20 indirim olduğu göze çarpıyor Watsons insert'ünde. High-end - drugstore fiyat aralığındaki bu fırçalara sahip olmak için de bu indirimler en doğru zamanlar. Vejetaryen makyaj artistleri Pixiwoo kardeşler Sam + Nic Chapman'a ait Real Techniques profesyonel makyaj fırçaları cruelty free. Kılları sentetik. Güvenle kullanabilirsiniz. Şirketin web sitesindeki, makyaj fırçaları hakkındaki orjinal açıklama için BURAYA TIK!

Gratis insert'üne göz attığımda yine ilk dikkatimi çeken Real Techniques fırçalardaki %25 indirim oluyor.




Sevgiler,
Vegan Kozmetik



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Vegan ya da vejetaryen değilim ama bundan böyle cruelty- free olmayan ürünleri kullanmamaya karar verdim. Blogunuza pek yorum bırakılmamış ama bence gayet faydalı ve güzel içerikler buluyorsunuz, umarım takip edilmediğinizi düşünerek yazmayı bırakmazsınız. Bu konulara daha yeni yeni vakıf olmaya çalışan benim gibi herkes için yazdıklarınız değerli. Daha sık paylaşımlarınızı görmek dileğiyle,sevgiler. Esra