5 Şubat 2019 Salı

Viking WC Temizleyici - Çamaşır Suyu - Vegan

Selamlar yeni vegan olanlar ve vegan kalanlar,


Deterjanlar da mı vegan değil?

Yumuşatıcı da mı hayvanlar üzerinde test ediliyor?
Tuvalet temizliği için vegan ürün var mı?
Vegan çamaşır suyu olur mu?


EVET!


Renkli kozmetik ve kişisel bakımın yanı sıra, vegan ürün arayışında olduğumuz bir diğer alan da hijyen-temizlik ürünleri oluyor. Biraz daha geri planda kalmış olsa da, ev temizliği ürünleri de insan cildi ile temas eden kimyasal bileşenlerden oluştuğu için, hayvanlar üzerinde test edilmiş veya hayvansal içerik ile üretilmiş olabiliyorlar.

Bu sebeple aynı hassasiyetin geliştirilmesi gerekiyor. 

Geçenlerde küçük bir markette dolaşırken ön yüzünde kocaman VEGAN yazan ve V-label logosu bulunan, farklı farklı markaların temizlik ürünlerine rastladım ve çok şaşırdım. Hemen inceleyip birer tane edindim ve kullanmaya başladım. 

Bunlardan biri, Viking marka bir tuvalet temizleyici. Bu ürün aslında kıvamı ve işlevi ile tam bir güvenli çamaşır suyu muadili gibi görünüyor. Asla çamaşır suyu gibi keskin ve rahatsız edici bir kokusu yok. Aksine kullanırken gerçekten harika bir çam kokusu yayılıyor ve tüm kötü kokuları engelleme konusunda da %100 başarılı. Gayet güzel de temizliyor. Günlük wc temizliği için harika oldu.

V-label sertifikalı. Bu sertifika bize, ürününün, hayvansal bileşen içermemesinin yanı sıra hayvanlar üzerinde test edilmediğini de garantiliyor. Logonun ön yüzde kullanılması da harika olmuş. Raflarda direkt olarak dikkat çekecektir, hem arayışta olan veganlar hem de veganlık bilincinin yayılması için.







Bütün bunların yanı sıra toksik kimyasal maddeler içermiyor. Bu da demek oluyor ki, çevreye ve sağlığa zarar vermiyor. Çevre dostu ve sürdürülebilir üretim konusunda bilinçli yerli bir marka olması da şahane. Böylece karbon ayak izimizi de azaltıyoruz.

Fiyatı da inanılmaz uygun. Tüm bu beklentilerimizi karşılayan ürün gruplarındaki markalar gibi pahalı değil kesinlikle, ulaşılabilir bir fiyatta. Umarım hep böyle kalır. Şu aralar küçük zincir marketlerin bir çoğuna kampanyalarla tekrar girmiş olduğunu gördüm. Ayrıca gittigidiyor, hepsiburada gibi bir çok online platformda da mevcut. 

Ben bu ürünü ve marka politikalarını çok sevdim. Umarım vegan logolu ürün çeşitliliği giderek artar.


Sevgiler,
vegankozmetik.blogspot.com

Hiç yorum yok: